Alla ryttare gör detta!

När red du senast? - 29 januari alltså igår.
Vem red du? - Decca och Hagens sandor
Red du för någon (isf vem)? -  Nej red ut med Vanessa på sandor och red Decca på volten. 
Tyckte han/hon att det gick bra? - Jag tyckte det gick jätte bra med båda ! Att rida ut och springa med Sandor var riktigt roligt. Att rida Decca på volten gick super bra och va roligt.
Har du haft gymkhana någon gång? - Ja på ridskolan där jag red förut-
Hur länge har du ridit? -  Typ hela livet för vi har alltid haft hästar, men börja på ridskola när jag var 6 år kanske.
Har du någon favorithäst (vilken/vilka)?- Decca och Hagens sandor .
Har du badat med häst? - Ja på mitt sommarjobb och på en häst i stallet.
Vad är roligast: dressyr/hoppning? -Självklart Dressyr men hoppning är också viktigt.
Vilka är din favoritfärger/tecken? - bläs.
Har du/haft någon sköt-, medryttarhäst? Ja på ridskolan, va skötare på min egna ponny såklart och några andra. Man ville alltid byta ponny.
Har du tävlat? Ja 6 gånger tror jag.
Har du tagit Grönt kort? Ja.
Vet du hur man lastar?  Ja efter att åkt på tävlinga, några kurser och kört ut hästar på sommarbete på mitt sommarjobb så vet jag.
Har du suttit i en hoppsadel? Ja jag har en.
Har du suttit i en dressyrsadel? Ja jag har en.
Har du suttit i en westernsadel? Ja när jag red en häst i stallet tror jag ?.
Har du ridit med westerntyglar?Ja när jag red en häst i stallet tror jag ?.
Har du ridit en travare? Ja några som stod i stallet förut.
Vilken är din favoritras(er)? Conemara och halvblod , men behöer inte bero på vilken ras den är utan hur den är att rida osv.
Går du på ridskola? Nej det var tider det.
Rider du stor häst ofta? Aa min egna.
Har du ridit en häst som är över 170 i manken? Tror min häst ligger där på gränsen, har ingen koll.
Har du gråtit när du lämnat en häst? Ja !.
Du har ridit en kompis häst någon gång?Ja.
Rider för privattränare/brukar vara med på träningar? Ja har en dressyrtränare som brukade komma ut ca 2 gånger i månaden och en hopptränare en gång i veckan. Men nu under vintern har det inte blivit av  :(. Men till våren blir det dags igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0