Hejhopp i lingonsnåren!

Tack vare mitt underbara lösenordsminne kan Anki nu ta upp bloggandet igen! Tänkte hjälpa henne att kirra ihop någon enkel och snabb form av design här, va, sedan kan ni vänta er en jädra massa uppdatering från Ankis sida! Inte sant, kvinna?

Vad är då detta för blogg undrar ni? Jag har mina aningar och skulle tro att den mestadels kommer handla om Ankis ädla springare Decca (Pekka?!). Låter väl trevligt?

Jag tänkte förresten vara en riktigt trevlig typ och slänga upp någon av alla mina sköna bilder på Anki, men hittade jag en enda bild på människan? NEJ! Så här får ni en bild på mig och en gris istället..... Ha, nåt sånt tror jag minsann inte att ni får se mer av i den här bloggen! Annat hade det varit om jag faktiskt hade lyckats med den där jävla övertalningen om att hon skulle börja på "bonde-skola" i Skåne med mig! Nu brukar ju inte jag pyssla med just grisar, men...

Tack och hej från en försoffad Wils som inte fick gå och lägga sig, utan var tvungen att göra det Angelica Blomstrand sa åt henne...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0