Två dressyr tävlingar bokade !:D

Känns jätte roligt att mamma har bokat in mig och Decca på två dressyrtävlingar. Det ska bli riktigt spännande och roligt för det blir både min och Deccas första tävling. Ska bli roligt att se hur hon reagerar på andra ställen och jag ser det även som en bra träningssak.

Vi tog en liten tur till Lykås för att handla tävlingssaker och vi fick med oss en del hem. Ridbyxorna var riktigt sköna och satt perfekt , jag gillar verkligen inte när ridbixan hänger utan dom ska va tighta.











Kommentarer
Postat av: My

Diggar glenn gordon schabraket ganska grovt :)<3

2011-08-18 @ 22:45:16
Postat av: Angelica Blomstrand

Visst var det snyggt,det var mamma som hittade det :D

2011-08-18 @ 23:47:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0